FILM BILGILERI 5 sene önce eklendi
Stranger Things 1. Sezon 6. Bölüm Türkçe 720p HD Dizi izle

Stranger Things 1. Sezon 6. Bölüm Türkçe 720p HD Dizi izle bumfilmizle1.com ekibi olarak yorumlarınızı bekliyoruz arkadaşlar iyi seyirler dileriz.

Tür: Stranger Things 1. Sezon

Yapım: 2016

IMDB Puanı: 8.9

Yönetmen: Matt Duffer

Oyuncular: Winona Ryder, David Harbour, Finn Wolfhard

YORUMLAR Yorum Yapmak Istermisiniz ?
 

“Stranger Things 1. Sezon 6. Bölüm Türkçe 720p HD Dizi izle” filminde 8 Yorum bulunuyor.
  1. Noah fanı - 1 sene önce demiş ki:

    Evet dizi çok iyi ben 5 kez bitirdim ve hala izliyorum yeni başlayanlar için söyliyim sonuna kadar izleyin şu an size saçma gelecek şeyler diğer sezonlarda kafanıza oturacak yani bazı şeylere kafanızı yormayın akışına bırakın ayrıca şu an steve’i sevmiyor olabilirsiniz ama ilerde çok seveceksiniz ben en çok millie (eleven) ve Noah (will)’i seviyorum♡♡

  2. Will - 1 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar ben iyiyim 3. Veya 2. Sezonda bulurlar beni

  3. Beyzanur - 1 sene önce demiş ki:

    Ancak aşk insanı bu kadar aptal yapar?? Ne? Abi aşırı saçma, adamın kardeşi ortada yok, ne olduğu belli olmayan bir canavarla uğraşıyor ve kadının söylediği şey “ancak aşk…” insanlar fazla aptal, ama bu aptallık aşktan değil, aşka tapmaktan!

  4. will - 1 sene önce demiş ki:

    arkadaşlar merak etmeyin ben iyiyim… 😀

  5. Finnim - 1 sene önce demiş ki:

    Nerdesin olm sen delircem

  6. Kara kedi - 1 sene önce demiş ki:

    Ya kafayı yicem sardı dizi sardı

  7. Filmsever - 2 sene önce demiş ki:

    Ya will kaçıncı bölümde bulunuyor çok mera ettim artık ya

  8. mikedelisi - 2 sene önce demiş ki:

    Wiil bu bölüm bulunmazsa kafayı yicem